Friday, February 11, 2011

eXpLoRaCe KeRjAyA...Sk TaNjuNg MaLim..

Program Explorace Kerjaya telah selamat dijayakan selama 3hari di Sk Tanjung Malim. Sasaran kami adalah pelajar darjah 6 yang telah pun habis menjalani peperiksaan UPSR. Program ini merupakan salah satu tugasan yang diberikan oleh pensyarah kami iaitu Dr. Noraini Ismail yang mengajar kami subjek Kaunseling Kerjaya..banyak pengalaman yang kami perolehi dalam mengendalikan program ini...terima kasih untuk semua yang menjayakan program ini...:)

Di bawah ini ada beberapa kenangan yang saya simpan untuk tatapan umum... 
Senamrobik yang dikendalikan oleh Kak Sha...buat..jangan xbuat ye dik...hehehe....:)


seronok adik- adik kita ni dalam menjayakan aktiviti Kapal Karam...bagusss...ia dapat mengeratkan hubungan adik- adik dengan rakan- rakan serta dapat menjalin kasih sayang..apa yang penting!...KERJASAMA!!!

percaya x dengan apa yang anda lihat? sebatang  paku boleh mendirikan 10 batang paku yang lain..ia memerlukan satu ketekenun, ketelitian dan kesepakatan dalam menyiapkan hasil ini...selamat mencuba yer...:)
fasilitator berehat sambil menikmati hidangan yang disediakan..terima kasih atas kerjasama yang diberikan oleh pihak sekolah..kami amat berbangga dengan komitmen yang diberikan..salah silap harp dimaafkan..kami budak baru belajar...:)

No comments:

Post a Comment